AmaZia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


All about Asian Cinema and more
 
HomePortalLatest imagesRegisterLog in

 

 Laatste film die je gezien hebt

Go down 
+6
DonMatta
WestsideRipper
Choon
Fee
Zeitgeist
BuzzzFuzzz
10 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AuthorMessage
BuzzzFuzzz
AmaZia Fan
BuzzzFuzzz


Posts : 223
Join date : 2010-05-07
Location : Lelystad

Laatste film die je gezien hebt - Page 5 Empty
PostSubject: Laatste film die je gezien hebt   Laatste film die je gezien hebt - Page 5 EmptyMon May 24, 2010 1:54 am

First topic message reminder :

Welke Non asian film heb jij gezien voor laatste

Ik heb Gamer gezien

Laatste film die je gezien hebt - Page 5 Gamer+Film


Deze film vond ik echt zo goed
zat echt te gekke actie in alleen wel weer voorspelbaar verhaal maar wel in een goed verzonnen setting
Back to top Go down

AuthorMessage
Singha
Anime Fan
Singha


Cat
Posts : 405
Join date : 2010-04-28
Age : 60
Location : Hillywood

Laatste film die je gezien hebt - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Laatste film die je gezien hebt   Laatste film die je gezien hebt - Page 5 EmptyThu Oct 07, 2010 9:45 pm

300 gezien en beoordeeld met een 8. Deze verfilming van een epos door Frank Miller (Sin City) spat van het scherm af met het bloed, de donder en de vrees van de felle visuele stijl van het boek, getrouw weergegeven in een intense mix van actie en computeranimatie. De film vertelt het verhaal van de slag bij Thermopylae en de titanenstrijd op leven en dood die koning Leonidas en 300 spartanen leverden tegen Xerxes en zijn enorme Persische leger. Beleef de geschiedenis op het scherpst van de snede en geniet van deze bijzondere film.... Nou nou, zo'n bijzondere film vond ik het nou ook weer niet, maar heb wel genoten van de machtige veldslagen, gave monsters en grappig verzonnen demonenlegers. De computeranimaties waren oke maar niet super en het verhaal is eigenlijk wat slapjes te noemen. Ach, gewoon een lekkere historische slasher die ik zeker nog een keertje ga zien.

Laatste film die je gezien hebt - Page 5 300_dv10
Back to top Go down
https://amazia.forumotion.com
Zeitgeist
Forum Monkey
Zeitgeist


Snake
Posts : 342
Join date : 2010-05-06
Age : 47
Location : Earth

Laatste film die je gezien hebt - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Laatste film die je gezien hebt   Laatste film die je gezien hebt - Page 5 EmptySat Oct 09, 2010 4:24 am

Ed Wood
Laatste film die je gezien hebt - Page 5 41EEWMYNCFL._SS500_

Verhaal:
De film vertelt het leven van de legendarische "slechtste regisseur ooit" - Edward D. Wood Jr. De film concentreert zich op de jaren '50, toen Wood films maakte als "Glen or Glenda", "Bride of the Monster" en "Plan 9 From Outer Space". De film vertelt over zijn travestie en zijn vriendschap met de oude horrorster Bela Lugosi.

Trailer: