AmaZia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


All about Asian Cinema and more
 
HomePortalLatest imagesRegisterLog in

 

 Laatste film die je gezien hebt

Go down 
+6
DonMatta
WestsideRipper
Choon
Fee
Zeitgeist
BuzzzFuzzz
10 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AuthorMessage
BuzzzFuzzz
AmaZia Fan
BuzzzFuzzz


Posts : 223
Join date : 2010-05-07
Location : Lelystad

Laatste film die je gezien hebt - Page 4 Empty
PostSubject: Laatste film die je gezien hebt   Laatste film die je gezien hebt - Page 4 EmptyMon May 24, 2010 1:54 am

First topic message reminder :

Welke Non asian film heb jij gezien voor laatste

Ik heb Gamer gezien

Laatste film die je gezien hebt - Page 4 Gamer+Film


Deze film vond ik echt zo goed
zat echt te gekke actie in alleen wel weer voorspelbaar verhaal maar wel in een goed verzonnen setting
Back to top Go down

AuthorMessage
Singha
Anime Fan
Singha


Cat
Posts : 405
Join date : 2010-04-28
Age : 60
Location : Hillywood

Laatste film die je gezien hebt - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Laatste film die je gezien hebt   Laatste film die je gezien hebt - Page 4 EmptySun Aug 29, 2010 5:15 pm

THE CAR (VS 1977) gezien en beoordeeld met een 7. Een klein stadje wordt geterroriseerd door een onverwoestbare zwarte auto die mensen ombrengt door ze omver te rijden of door andere auto's van de weg te rammen. Aan sheriff Wade de taak om de bestuurder te pakken voordat hij meer slachtoffers maakt. Ja, gezien toen ik een jaar of dertien was, toen doodeng en spannend. Het was wel een leuke hereniging met deze film die uiteraard anno 2010 nogal gedateerd en oubollig overkomt, maar heb wel genoten van deze 70st klassieker met good old James Brolin in de hoofdrol. Denk dat ik maar eens meer van die classic horrormovies moet gaan bekijken .

Laatste film die je gezien hebt - Page 4 Thecar10



Grown ups

Back to top Go down
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Laatste film die je gezien hebt - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Laatste film die je gezien hebt   Laatste film die je gezien hebt - Page 4 EmptyThu Sep 16, 2010 10:54 am

Grown ups

gezien en vin dat het 1 van de slechtste sandler films die ik heb gezien nog erger dan zohan
Back to top Go down
Singha
Anime Fan
Singha


Cat
Posts : 405
Join date : 2010-04-28
Age : 60
Location : Hillywood

Laatste film die je gezien hebt - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Laatste film die je gezien hebt   Laatste film die je gezien hebt - Page 4 EmptyMon Sep 20, 2010 9:58 pm

HELLGATE gezien en beoordeeld met een 4. Matt en zijn drie vrienden zijn op vakantie met een busje. Tijdens een rit door de bergen rijdt Matt bijna een vrouw aan die vraagt of Matt haar een lift kan geven naar huis. Matt brengt haar naar huis, naar het stadje Hellgate. De vrienden hebben al snel in de gaten dat het niet pluis is, maar zelfs hun wildste fantasien konden hun niet voorbereiden op de gruwelen die hen in hellgate staan te wachten....Ach, de herfst is aangebroken, dus dan komen bij mij de horrorfilms weer tevoorschijn om lekker te griezelen bij de koude en gure stormachtige avonden. Maar wat ik hier voorgeschoteld kreeg was eigenlijk te slecht voor woorden, zo slecht, dat ie ook wel weer leuk was. Pure low-budget jaren tachtig horror die rammelt aan alle kanten. Slechte acteerprestaties, Bad special effects en de make-up van de zombies was om te janken. Toch had deze film wel sfeer en was zeker op een aantal fronten hilarisch te noemen, moest soms wel lachen om bepaalde slasher scenes. Maar daarom hou ik wel van dit soort films, moet vaak lachen en janken tegelijk.

Laatste film die je gezien hebt - Page 4 Hellga10
Back to top Go down
https://amazia.forumotion.com
DonMatta
Forum Monkey
DonMatta


Rat
Posts : 267
Join date : 2010-05-04
Age : 39
Location : The Netherlands

Laatste film die je gezien hebt - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Laatste film die je gezien hebt   Laatste film die je gezien hebt - Page 4 EmptyMon Sep 20, 2010 11:14 pm

LOL leuke review henk. Je hebt wel gelijk, naarmate het weer sneller donker word buiten hoe meer horror/thriller films ik weer ga kijken.

Anyway, afgelopen weekend deze gezien:

Machette

Laatste film die je gezien hebt - Page 4 5fllx1

Puur entertainment. Heerlijke film zonder na te denken. Film zit vol met onzin en over the top actie. Natuurlijk een geweldige cast IMO. Alleen Lohan is irritant. lol
Valt verder weinig over te zeggen. Gewoon kijken deze film.
Oh en BTW: Steven Seagal is een baas!
LOL @ die onliners van hem.
Back to top Go down
Singha
Anime Fan
Singha


Cat
Posts : 405
Join date : 2010-04-28
Age : 60
Location : Hillywood

Laatste film die je gezien hebt - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Laatste film die je gezien hebt   Laatste film die je gezien hebt - Page 4 EmptyTue Sep 21, 2010 8:35 pm

SINGHA VS. KRUISSPIN JOOP. Sinds anderhalve week wordt Singha getreiterd door Joop, een kruisspin die het ik zijn bolle kruis kreeg om uitgerekend in de opening van de gangpoort zijn web te weven en ook nog in zijn gezichtsveld. He, etter, dacht Singha toen hij om 5.30 met zijn fiets eruit moest, waarom uitgerekend hier. Maar Singha was niet van plan te buigen voor Joop en knipte met zijn vinger twee draden door waardoor Joop centimeters omhoogvloog en Singha zonder te bukken eruit kon. Singha zei tegen Joop, ''ik vroeg naar het werk, jij ook aan de bak om een nieuw web te weven'' Toen Singha s'middags thuis kwam was Joop druk bezig bezig geweest en het webje was weer als nieuw. Singha bukte en kroop onder het web door met de sarcastische woorden, ''zie je morgenochtend Joop''. De volgende morgen was het weer raak en Singha kon eigenlijk Joop zijn gedachten een beetje lezen ''potverdorie, daar heb je weer die vervelende rotvent die elke dag mijn web vernield moet dat elke dag zo, begin het zat te worden''. Stilaan is het een kat en muis spelletje geworden tussen Singha en Joop en begint een sleur te worden iedere ochtend. Karel, die wel zijn web op een goede plek heeft geweven, lacht zich helemaal kapot om Joop die elke morgen zich de pleuris moet werken om zijn rotweb te herstellen. Maar Joop is nogal benieuwd wat dat mens Singha nou eigenlijk uitvreet in dat stenen nest en besloot om s'avonds eens een kijkje te nemen en tippelde door de tuin, via de tuintafel, stoel en de vensterbank en zag door het raam hoe Singha een film aan het kijken was die ''THE GIANT SPIDER INVASION'' heette en Joop begon te zweten bij de aanblik van zijn gigantische soortgenoten, oh oh, was ik maar zo groot, dan had ik die vent allang in zijn kl*ten gebeten. Joop droop af en ging maar weer in zijn webje bungelen al wachtend op Singha die straks al gniffelend ''knip knip'' zegt en Joop weer balend aan het werk zet......VANAVOND THE GIANT SPIDER INVASION gezien en beoordeeld met een 4.5. In de buurt van een klein slaperig stadje in de Amerikaanse staat Wisconsin slaat een meteor een krater in de grond. Uit de krater, die een poort naar een andere dimensie blijkt, kruipen vervolgens reusachtige spinnen met trek in mensenvlees. Twee NASA-wetenschappers staan voor de taak de wereld te beschermen tegen THE GIANT SPIDER INVASION....Ah, weer zo'n lachwekkende film uit de Amerikaanse horror C-stal. Stupide cast en een nog stommer scenario die compleet nergens op slaat. De slechte computeranimatie van de spin maakt de boel compleet en bombadeert deze film tot een wangedrocht. Maar ja, ik zei het al bij de vorige film, heel slecht kan ook wel weer geinig maken, daarom die hoge 4.5, haha. WELTERUSTEN JOOP.

Laatste film die je gezien hebt - Page 4 Giant_10
Back to top Go down
https://amazia.forumotion.com
Zeitgeist
Forum Monkey
Zeitgeist


Snake
Posts : 342
Join date : 2010-05-06
Age : 47
Location : Earth

Laatste film die je gezien hebt - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Laatste film die je gezien hebt   Laatste film die je gezien hebt - Page 4 EmptyTue Sep 21, 2010 9:18 pm

lol die moet ik zien Very Happy *Isohunt uhhh...googled*

OOO Ook een Mystery Science Theater 3000 versie Very Happy Die ga ik ook kijken