AmaZia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


All about Asian Cinema and more
 
HomePortalLatest imagesRegisterLog in

 

 Films, nu of straks in de bios

Go down 
+3
asn-kylee
Choon
BuzzzFuzzz
7 posters
AuthorMessage
BuzzzFuzzz
AmaZia Fan
BuzzzFuzzz


Posts : 223
Join date : 2010-05-07
Location : Lelystad

Films, nu of straks in de bios Empty
PostSubject: Films, nu of straks in de bios   Films, nu of straks in de bios EmptyWed May 26, 2010 2:03 pm

Welke film ga jij kijken of heb je gezien in de bioscoop


--------------------------------------------------

Ik verheug me op
The Last Airbender



Films, nu of straks in de bios The_last_airbender_movie_poster

Ik ben totaal geen fan van M. Night Shyamalan zijn wanhopige pogingen om films in Amerika te maken is zwaar kansloos
Maar eentje die was goed dat is sixth sense de rest vond ik voorspelbaar en saai met echt allemaal een ontiegelijk slecht einde vooral the happening en Lady in the Water

Dit is iets wat gewoon niet te verpesten valt . No je weet maar nooit met hollywood


en nog een film die ik gewoon moet zien
echt kansloos jaren 80

Films, nu of straks in de bios A-team_german_poster


nog meer kansloze films
Karate kid reboot
enigste reden dat de film wil zien is voor jackie chan en jeugdsentiment

Films, nu of straks in de bios Karate_kid_xlg



Zelf vind ik jaden smith veel te jong en te klein voor de rol van de karate kid
Maar het is gewoon leuk om zo film te zien met de jaren 80 Amerikaans beeld over oosterse landen,
want een chinees die iemand karate leert terwijl het duidelijk Kungfu is dat is gewoon vaag
Ik weet zelf de oude film nog toen had echt zo beeld van Mr. Miyagi dat die een japanner was terwijl dat ook niet het geval was

Doet me denken aan jackie chan die japanner speelt in canonbal run en de gehele film chinees praat LOL
(domme amerikanen) Twisted Evil
Back to top Go down
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Films, nu of straks in de bios Empty
PostSubject: Re: Films, nu of straks in de bios   Films, nu of straks in de bios EmptyWed May 26, 2010 2:20 pm

me too wil Avatar ook zien en The Kung Fu kid ook

en ja dat dat jochie jonger is komt door deze tijden kids zijn veel jonger tegenwoordig met vriendinnetjes

maar ja amerikanen moeten eens hun hersenen gebruiken en een nieuwe film maken inplaatst oude te remaken
Back to top Go down
BuzzzFuzzz
AmaZia Fan
BuzzzFuzzz


Posts : 223
Join date : 2010-05-07
Location : Lelystad

Films, nu of straks in de bios Empty
PostSubject: Re: Films, nu of straks in de bios   Films, nu of straks in de bios EmptyWed May 26, 2010 4:17 pm

Ik denk eerder dat het is omdat , het zoontje is van will smith hij moet een debut film hebben met een tegenspeler met een grote naam
Back to top Go down
asn-kylee
Forum Addict
asn-kylee


Goat
Posts : 130
Join date : 2010-05-19
Age : 33
Location : Arnhem

Films, nu of straks in de bios Empty
PostSubject: Re: Films, nu of straks in de bios   Films, nu of straks in de bios EmptyWed May 26, 2010 4:41 pm

BuzzzFuzzz wrote:
Ik denk eerder dat het is omdat , het zoontje is van will smith hij moet een debut film hebben met een tegenspeler met een grote naam

hehe denk het ook xD Razz


ik wil twilight eclipse in de bios zien

Films, nu of straks in de bios Twilight-eclipse

Back to top Go down
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Films, nu of straks in de bios Empty
PostSubject: Re: Films, nu of straks in de bios   Films, nu of straks in de bios EmptyWed May 26, 2010 4:54 pm

BuzzzFuzzz wrote:
Ik denk eerder dat het is omdat , het zoontje is van will smith hij moet een debut film hebben met een tegenspeler met een grote naam

ik boelde het op een andere mannier ik had het over zijn leeftijd niet over de persoon zelf
zoals in de eerste film ralph is 16 dat was vroeger de leeftijd voor velen meisjes problemen
nu is dat flink veranderd
Back to top Go down
BuzzzFuzzz
AmaZia Fan
BuzzzFuzzz


Posts : 223
Join date : 2010-05-07
Location : Lelystad

Films, nu of straks in de bios Empty
PostSubject: Re: Films, nu of straks in de bios   Films, nu of straks in de bios EmptyWed May 26, 2010 5:57 pm

ja dat klopt ja 16 is wel te oud dan en ja de jeugd word jonger
Back to top Go down
Nick_SN
User
Nick_SN


Posts : 34
Join date : 2010-05-13

Films, nu of straks in de bios Empty
PostSubject: Re: Films, nu of straks in de bios   Films, nu of straks in de bios EmptyWed May 26, 2010 10:25 pm

Gister Nightmare on Elm Street gekeken, crap remake zoals verwacht. Vandaag Robin Hood gezien, was best vet maar verre van super. Ik hoop Kick-Ass en Iron Man 2 deze week ook nog te checken, had ik allang moeten doen eigenlijk, zou jammer zijn als ik ze mis..
Back to top Go down
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Films, nu of straks in de bios Empty
PostSubject: Re: Films, nu of straks in de bios   Films, nu of straks in de bios EmptyWed May 26, 2010 10:27 pm

tuurlijk is ie crap er is maar 1 freddy kruger
Back to top Go down
asn-kylee
Forum Addict
asn-kylee


Goat
Posts : 130
Join date : 2010-05-19
Age : 33
Location : Arnhem

Films, nu of straks in de bios Empty
PostSubject: Re: Films, nu of straks in de bios   Films, nu of straks in de bios EmptyWed May 26, 2010 10:37 pm

Kick ass goeie film met grappige humor Smile
Back to top Go down
Ragnarok
Newbee
Ragnarok


Snake
Posts : 24
Join date : 2010-05-13
Age : 35

Films, nu of straks in de bios Empty
PostSubject: Re: Films, nu of straks in de bios   Films, nu of straks in de bios EmptyFri May 28, 2010 12:05 am

Kick-Ass vond ik toch wel een vermakelijke film. Grappig en veel actie. Iron Man 2 vond ik wel tegenvallen, ik vond hem bijna saai zelfs. Misschien omdat ik de eerste zo vet vond. Wat ik wel graag wil zien is Prince of Persia. De games vond ik echt vet voor de PS2.
Back to top Go down
Zeitgeist
Forum Monkey
Zeitgeist


Snake
Posts : 342
Join date : 2010-05-06
Age : 47
Location : Earth

Films, nu of straks in de bios Empty
PostSubject: Re: Films, nu of straks in de bios   Films, nu of straks in de bios EmptyFri May 28, 2010 2:49 am

Choon wrote:
tuurlijk is ie crap er is maar 1 freddy kruger

Cinema Snob vindt hem goed. Hij zei dat ie dark was zoals Elm Street 1 en 2. En dat zijn de beste delen. Vooral 2.



Besides. Je vindt Rorshach toch tof? Hij speelt Freddy.
Back to top Go down
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Films, nu of straks in de bios Empty
PostSubject: Re: Films, nu of straks in de bios   Films, nu of straks in de bios EmptyFri May 28, 2010 9:48 am

ja ik vind rorshach tof
maar ik vin toch dat ze geen nieuwe freddy hadden moeten maken
zal hem wel kijken maar denk niet dat ik hem leuk vind
Back to top Go down
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Films, nu of straks in de bios Empty
PostSubject: Re: Films, nu of straks in de bios   Films, nu of straks in de bios EmptyMon Aug 16, 2010 12:19 pm

Rango
komt ergens in 2011

Films, nu of straks in de bios Rango_2011_poster

A chameleon that aspires to be a swashbuckling hero finds himself in a Western town plagued by bandits and is forced to literally play the role in order to protect it.

Trailer: