AmaZia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


All about Asian Cinema and more
 
HomePortalLatest imagesRegisterLog in

 

 Het Praathuis vol.2

Go down 
+12
big-jer
Shiori
WestsideRipper
Nick_SN
asn-kylee
BuzzzFuzzz
GoldenApe
Choon
Gigako
Fee
Singha
DonMatta
16 posters
Go to page : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Next
AuthorMessage
DonMatta
Forum Monkey
DonMatta


Rat
Posts : 267
Join date : 2010-05-04
Age : 39
Location : The Netherlands

Het Praathuis vol.2 Empty
PostSubject: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 EmptySat May 22, 2010 2:32 pm

Part 2 dan maar.
Vertel hier hoe je dag was of wat voor kleur string je vandaag aanhebt.
Als je wat te zeggen hebt plaats het hier!

Ah weekend met zonnig weer. Wat wil je nog meer?
Zo direct naar Belgiƫ om even wat te shoppen. lol
Back to top Go down
Singha
Anime Fan
Singha


Cat
Posts : 405
Join date : 2010-04-28
Age : 60
Location : Hillywood

Het Praathuis vol.2 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 EmptySat May 22, 2010 3:05 pm

Ik ben vanmorgen even naar de stad geweest om 6 fillems te halen, 3 bij de frs en 3 op een cd/dvd markt die zonder dat ik het wist opgesteld stond. En toen stond er een kerel die nogal wat Amazia films in de verkoop had. Ik had de meeste al maar toch 3 die nog niet in mijn collectie zaten Very Happy Net terug van boodschappen doen en zometeen even de tuin in om van de zon te genieten sunny
Back to top Go down
https://amazia.forumotion.com
Fee
AmaZia User
Fee


Horse
Posts : 80
Join date : 2010-05-05
Age : 34
Location : H'sum

Het Praathuis vol.2 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 EmptySat May 22, 2010 3:38 pm

Eventjes in de zon gezeten en nu al verbrand Smile
Verder even alle afleveringen van de series die ik volg bekeken van afgelopen week. Waren allemaal 'season finales', helaas.
Nu eventjes boodschapjes doen, vanavond oppassen en daarna naar Groningen Smile
Back to top Go down
Gigako
Newbee
Gigako


Dog
Posts : 19
Join date : 2010-05-17
Age : 30
Location : Reeuwijk

Het Praathuis vol.2 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 EmptySat May 22, 2010 5:43 pm

ik ben ook ontzettend verbrand.. Razz
gisteravond ben ik naar festival a/d werf geweest en net even naar denbosch geweest!
Back to top Go down
DonMatta
Forum Monkey
DonMatta


Rat
Posts : 267
Join date : 2010-05-04
Age : 39
Location : The Netherlands

Het Praathuis vol.2 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 EmptySat May 22, 2010 8:38 pm

Ah, terug van Belgiƫ. Ineens overal politie op de weg. :S
Net even tickets besteld voor Cypress Hill concert in 013
Booya!
Back to top Go down
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Het Praathuis vol.2 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 EmptySat May 22, 2010 8:56 pm

in de stad geweest met me ma
en nu ghost whisperer kijken
en nog een filmpje hoop dat ik forgetting sarah marshall kan vinden die wil ik weer zien
Back to top Go down
Singha
Anime Fan
Singha


Cat
Posts : 405
Join date : 2010-04-28
Age : 60
Location : Hillywood

Het Praathuis vol.2 Empty
PostSubject: Bedankt   Het Praathuis vol.2 EmptySat May 22, 2010 11:59 pm

Vanmorgen vroeg zakte de grond onder mijn voeten weg omdat ik iets deed waardoor het hele forum in de afgrond verdween. Ik baalde vreselijk en zag het niet meer zitten. Maar drie keer diep ademhalen en rustig aan verder klooien bracht het forum weer terug, alleen zonder topics, want die waren spoorloos. Oke, opnieuw beginnen dan maar besloot ik, en had al gauw een paar nieuwe topics geopend. Maar dankzij alle lieve actieve leden is het forum al weer bijna terug waar hij geeindigd was en kan alleen maar mijn grote dank uitbrengen naar jullie voor de inzet om dit forum opnieuw tot leven te brengen. Duizendmaal dank I love you

Ik wens iedereen een heerlijke nachtrust en geniet van de pinksterdagen met hopelijk fantastisch weer. Zoals gewoonlijk sluit ik af met dit volkslied.

Groeten Henk