AmaZia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


All about Asian Cinema and more
 
HomePortalLatest imagesRegisterLog in

 

 Vakantieplannen <3

Go down 
5 posters
AuthorMessage
asn-kylee
Forum Addict
asn-kylee


Goat
Posts : 130
Join date : 2010-05-19
Age : 33
Location : Arnhem

Vakantieplannen <3 Empty
PostSubject: Vakantieplannen <3   Vakantieplannen <3 EmptySun May 23, 2010 6:30 pm

Hiii everyone!!!

Wat zijn je plannen voor aankomende vakantie sunny ?
Vertel het hier Razz


Nouuu ik ga deze zomer 1 maandje naar Hong Kong I love you, ff denken na hoe lang Razz bijna 15 jaaar xD
ik heb er mega zin in Twisted Evil ... maar natuurlijk ga ik samen met myn moeder & myn zus.
& maybe ga ik nog ff langs China maar das nog niet zeker .

Vakantieplannen <3 Hongkong

Vakantieplannen <3 Dimsum


Lekkker genieten van warme weeer & chinese eten yummieeee<3 I love you I love you , familie zien, shoppen/souveniertjes kopen & gewooon lekker veel plezier maken! de tijd ga zo voorbij voordat je het weeet Twisted Evil
Back to top Go down
foei-jong-haai
User
foei-jong-haai


Cat
Posts : 28
Join date : 2010-04-30
Age : 37

Vakantieplannen <3 Empty
PostSubject: Re: Vakantieplannen <3   Vakantieplannen <3 EmptyMon May 24, 2010 1:23 pm

BEN JALOERS !!

ik ga in september 2 weken naar kroatie met een busreisje. Razz

verder heb ik geen spannende plannen ofzo .
Back to top Go down
Fee
AmaZia User
Fee


Horse
Posts : 80
Join date : 2010-05-05
Age : 34
Location : H'sum

Vakantieplannen <3 Empty
PostSubject: Re: Vakantieplannen <3   Vakantieplannen <3 EmptyMon May 24, 2010 8:34 pm

Zou ook wel naar Hong Kong willen...
Maar ga dit jaar naar het oude, vertrouwde Oostenrijk. Blijft een erg mooi land.
En zit er aan te denken voor de kerst een weekendje Londen te boeken met een vriendin. Ben verliefd geworden op Londen, toen ik er vier weken geleden was. I love you
Back to top Go down
Shiori
Newbee
Shiori


Posts : 4
Join date : 2010-05-24

Vakantieplannen <3 Empty
PostSubject: Re: Vakantieplannen <3   Vakantieplannen <3 EmptyMon May 24, 2010 10:16 pm

Ik blijf weer eens in Nederland. :'D
Maaarr.. ik heb al veel plannen gemaakt met vrienden, dus ja, het wordt gelukkig niet saai Very Happy
Hmm, verder wil ik gaan werken in de zomer en en.. mijn verjaardag vieren Very Happy En rijbewijs halen.. maar denk niet dat ik daar genoeg voor heb haha.
Back to top Go down
asn-kylee
Forum Addict
asn-kylee


Goat
Posts : 130
Join date : 2010-05-19
Age : 33
Location : Arnhem

Vakantieplannen <3 Empty
PostSubject: Re: Vakantieplannen <3   Vakantieplannen <3 EmptyMon May 24, 2010 10:18 pm

Ahaa ik moet nog beginnen met rijbewijs, denkt dat ik na myn vakantie 1maand in HK begin met mn rijbewijs Smile
Back to top Go down
Singha
Anime Fan
Singha


Cat
Posts : 405
Join date : 2010-04-28
Age : 60
Location : Hillywood

Vakantieplannen <3 Empty
PostSubject: Re: Vakantieplannen <3   Vakantieplannen <3 EmptyTue Nov 30, 2010 12:34 am

3 februari stap ik in het vliegtuig richting Thailand. Genieten van zon, zee en strand, Starbucks in the morning, fried rice with chicken in the afternoon, beer and a nice dinner in the evening, DVD'tjes scoren, T-shirts aanschaffen, bioscoopje pakken en als ik echt zin heb een macD om de rijstsmaak weg te vreten bounce
Vakantieplannen <3 Pattay10
Back to top Go down
https://amazia.forumotion.com
Sponsored content





Vakantieplannen <3 Empty
PostSubject: Re: Vakantieplannen <3   Vakantieplannen <3 Empty

Back to top Go down
 
Vakantieplannen <3
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
AmaZia :: Het Praathuis-
Jump to: