AmaZia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


All about Asian Cinema and more
 
HomePortalLatest imagesRegisterLog in

 

 Het Praathuis vol.2

Go down 
+12
big-jer
Shiori
WestsideRipper
Nick_SN
asn-kylee
BuzzzFuzzz
GoldenApe
Choon
Gigako
Fee
Singha
DonMatta
16 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Next
AuthorMessage
DonMatta
Forum Monkey
DonMatta


Rat
Posts : 267
Join date : 2010-05-04
Age : 39
Location : The Netherlands

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptySat May 22, 2010 2:32 pm

First topic message reminder :

Part 2 dan maar.
Vertel hier hoe je dag was of wat voor kleur string je vandaag aanhebt.
Als je wat te zeggen hebt plaats het hier!

Ah weekend met zonnig weer. Wat wil je nog meer?
Zo direct naar Belgiƫ om even wat te shoppen. lol
Back to top Go down

AuthorMessage
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptyWed Jun 02, 2010 2:35 pm

ik zal ook even een pauze nemen zit niet lekker in me vel op moment weet niet hoelang het kan duren helaas Sad
Back to top Go down
WestsideRipper
Forum Addict
WestsideRipper


Snake
Posts : 138
Join date : 2010-05-12
Age : 34
Location : Reeuwijk

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptyWed Jun 02, 2010 11:32 pm

Why's that? Is het niet lekker om hier een beetje te lullen weg uit je normale leven
Back to top Go down
BuzzzFuzzz
AmaZia Fan
BuzzzFuzzz


Posts : 223
Join date : 2010-05-07
Location : Lelystad

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptyThu Jun 03, 2010 12:40 am

afleiding zoeken is altijd goed ja toch ..
Back to top Go down
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptyThu Jun 03, 2010 7:09 am

teveel stress denk ik heb echt mega hoofdpijn en kan niet naar een monitor kijken bijna zie letters ook dubbel voor me gevoel en wil het niet erger maken dus zal alleen wat posten als ik me lekker voel
Back to top Go down
DonMatta
Forum Monkey
DonMatta


Rat
Posts : 267
Join date : 2010-05-04
Age : 39
Location : The Netherlands

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptyThu Jun 03, 2010 1:36 pm

Zo, ik mag een uurtje op de PC van de reclassering. HAHAHA
Nee ik heb het ontzettend druk deze tijden. Deadlines moeten gehaald worden en als je dan thuis komt van het werk heb je vaak geen zin om nog online te gaan. Ik tenminste niet. lol

Dat het wat rustiger is zal ook met het weer te maken hebben denk ik. Lekker weertje, dus kun je beter wat leuks gaan doen in plaats van binnen te zitten niet?
Back to top Go down
Singha
Anime Fan
Singha


Cat
Posts : 405
Join date : 2010-04-28
Age : 60
Location : Hillywood

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptyThu Jun 03, 2010 6:24 pm

Ja, je hebt gelijk. Ik ben ook meer buiten dan binnen en aangezien het mooie weekend voor de deur staat en lekker ga shoppen zal ik ook niet zo veel online zijn de komende dagen.

Morgen krijg ik in ieder geval mijn nieuwe TV binnen (119 cm) en mijn eerste Blue Ray home cinema set. Ook een nieuwe telefoon gehaald vandaag, dus ben volledig in het nieuw vanaf morgen
Very Happy
Back to top Go down
https://amazia.forumotion.com
Fee
AmaZia User
Fee


Horse
Posts : 80
Join date : 2010-05-05
Age : 34
Location : H'sum

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptyThu Jun 03, 2010 10:09 pm

Iedereen heeft het druk denk ik, met werk, school enz. Ach ja, in ieder geval is er gewoon weer een plekje waar we onze liefde voor Aziatische dingetjes kwijt kunnen, toch Smile
Back to top Go down
Singha
Anime Fan
Singha


Cat
Posts : 405
Join date : 2010-04-28
Age : 60
Location : Hillywood

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptySat Jun 05, 2010 7:43 am

Vandaag lekker een dagje naar Amsterdam met een goeie vriendin. Eerst een bezoekje brengen aan de Dappermarkt waar ik effe gelijk op zoek ga naar de DVD boer waar ik vorig jaar een stuk of 10 Asian movies gekocht hebt. Hopen dat er weer wat in de bakken staat voor een paar euro. verder kijken we wel waar we naar toe gaan. Gisteren genoten van mijn nieuwe TV en er ging een (film)wereld voor me open, wat een scherm queen Ik wens iedereen een heerlijke weekend toe en kijk uit voor de felle zon.

Het Praathuis vol.2 - Page 5 1711
Back to top Go down
https://amazia.forumotion.com
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptySat Jun 05, 2010 10:01 am

hehehe had ik ook met mijn nieuwe tv echt vet beeld moet alleen nog een blu ray speler hebben en 5.1 set
Back to top Go down
DonMatta
Forum Monkey
DonMatta


Rat
Posts : 267
Join date : 2010-05-04
Age : 39
Location : The Netherlands

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptySun Jun 06, 2010 2:12 am

Hebben jullie ook genoten van deze warme dagen? Heb zin in de zomer!
Geen winterjassen meer maar lekker luchtig gekleed, toch dames? Wink
Back to top Go down
Zeitgeist
Forum Monkey
Zeitgeist


Snake
Posts : 342
Join date : 2010-05-06
Age : 47
Location : Earth

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptySun Jun 06, 2010 2:49 am

Zonnige dagen zijn goed. Heb vandaag dan ook een tof zwart short sleeve militair overhemd besteld.

en not related to summer een stel bigfoot films.
Back to top Go down
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptySun Jun 06, 2010 10:45 am

DonMatta wrote:
Hebben jullie ook genoten van deze warme dagen? Heb zin in de zomer!
Geen winterjassen meer maar lekker luchtig gekleed, toch dames? Wink

heheheh jij geniet vast meer nu Wink

ik heb lekker zitten werken in de tuin met mp3 speler erbij

en plannen voor een uitstapje aan het maken
tis nu over een paar dagen weer een jaar geleden dat VIncent is overleden en wil weer naar een dieretuin om een olifantje te kopen omdat ik een knuffel olifant kreeg van hem op onze eerste date
verder bijna jarig wil niet word oud Sad
Back to top Go down
DonMatta
Forum Monkey
DonMatta


Rat
Posts : 267
Join date : 2010-05-04
Age : 39
Location : The Netherlands

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptySun Jun 06, 2010 3:07 pm

Het lijkt gedaan met de zon. Hier niks als regen nu. Sad
Back to top Go down
Singha
Anime Fan
Singha


Cat
Posts : 405
Join date : 2010-04-28
Age : 60
Location : Hillywood

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptySun Jun 06, 2010 3:16 pm

Hier begint het ook te spetteren, ben net op tijd thuis.
Back to top Go down
https://amazia.forumotion.com
asn-kylee
Forum Addict
asn-kylee


Goat
Posts : 130
Join date : 2010-05-19
Age : 33
Location : Arnhem

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptySun Jun 06, 2010 3:33 pm

het begint somber weer te worden, vanavond kans op regenbuien etc.
pfff had ff op weeronline gekeken, het temperatuur begint weer te dalen naar rond 20 graden Neutral
het begon net een beetje zomer te lijken maar helaas voor even
Back to top Go down
Fee
AmaZia User
Fee


Horse
Posts : 80
Join date : 2010-05-05
Age : 34
Location : H'sum

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptySun Jun 06, 2010 6:15 pm

Nou het is hier nu in Assen wel Ć©rg benauwd hoor. Van mij mag er wel een flinke, verkoelende regenbui vallen. Maar volgens Buienradar.nl ziet het er naar uit dat dat niet gebeurt voor 23.00 uur vanavond...
Wel jammer dat het tegelijkertijd ook zo grijs is. Veel te bewolkt.
Back to top Go down
GoldenApe
AmaZia User
GoldenApe


Cat
Posts : 121
Join date : 2010-05-13
Age : 36
Location : Sneek

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptySun Jun 06, 2010 9:42 pm

Het maakt mij weinig uit wat voor weer het is, ik zit toch de meeste tijd binnen te werken. Had een veel te lange to-do list voor dit weekend, met een heleboel verslagen die getyped moesten worden voor school. Heb as we speak slechts de helft van de lijst kunnen afwerken, dus daar baal ik een beetje van. Aan de andere kant: het is weekend, dus ik ga me nu niet helemaal naar de klote werken, aangezien de komende weken nog veel drukker worden.
Back to top Go down
Zeitgeist
Forum Monkey
Zeitgeist


Snake
Posts : 342
Join date : 2010-05-06
Age : 47
Location : Earth

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptyMon Jun 07, 2010 2:11 am

Zit een live stream van een D&D game te luisteren met Spoony, Angry Joe, LordKat, Paw en Sean(Epic Fail Guy)
. God I wish I knew how to play that fucking game. En dat ik genoeg nerdy vrienden had om het te spelen.
Back to top Go down
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptyMon Jun 07, 2010 11:26 am

vin het weer wel lekker in plaats van de negatieve dingen aan dit weer zie ik de positieve hoef de tuin niet water te geven Smile
Back to top Go down
asn-kylee
Forum Addict
asn-kylee


Goat
Posts : 130
Join date : 2010-05-19
Age : 33
Location : Arnhem

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptyMon Jun 07, 2010 12:33 pm

er was kans op regen vannnacht maar niks gemerkt,,, volgens de weeronline wordt het vanavond of anders morgen pfff wat een k*tweer...
mjaaaa.... tis weer wat frisse weeer..
vandaag schoool tot 1645 en dan donderdag nog en dan lekker weekend Very Happy....
Back to top Go down
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptyMon Jun 07, 2010 11:01 pm

kijk momenteel the last airbender en yay heb zin in de film ga met een vriend van me omdat me broer niet wil
Back to top Go down
Singha
Anime Fan
Singha


Cat
Posts : 405
Join date : 2010-04-28
Age : 60
Location : Hillywood

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptyTue Jun 08, 2010 6:57 pm

Vanmiddag uit het werk naar de specsavers geweest voor een nieuwe oogmeting, en ja hoor, ze waren slechter dan twee jaar geleden. Dus een mooi montuur uitgezocht en deze jongen ziet het volgende week allemaal weer wat helderder. Daarna nog drie nieuwe broeken gekocht en bij mams lekker gebakken krieltjes, sla en varkenshaas gegeten pig
Back to top Go down
https://amazia.forumotion.com
WestsideRipper
Forum Addict
WestsideRipper


Snake
Posts : 138
Join date : 2010-05-12
Age : 34
Location : Reeuwijk

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptyTue Jun 08, 2010 7:57 pm

Zo, ben ff verhuist van de week. Heb vandaag weer internet gefixt. Heb vandaag mn eerste encounter met Amazia films gehad. Bij een tankstation stonden ze naast de toonbank.
Back to top Go down
Fee
AmaZia User
Fee


Horse
Posts : 80
Join date : 2010-05-05
Age : 34
Location : H'sum

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptyTue Jun 08, 2010 10:35 pm

Naar school geweest vanochtend en de rest van de middag en avond lekker niks gedaan Smile Was wel een mooi onweer vanavond trouwens Smile
Back to top Go down
DonMatta
Forum Monkey
DonMatta


Rat
Posts : 267
Join date : 2010-05-04
Age : 39
Location : The Netherlands

Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 EmptyTue Jun 08, 2010 10:58 pm

lol! Ripper spreekt al van een 'encounter' dat hij de DVD's is tegengekomen. Blijft een speciaal moment he. Wink
Back to top Go down
Sponsored content





Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 5 Empty

Back to top Go down
 
Het Praathuis vol.2
Back to top 
Page 5 of 14Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
AmaZia :: Het Praathuis-
Jump to: