AmaZia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


All about Asian Cinema and more
 
HomePortalLatest imagesRegisterLog in

 

 Het Praathuis vol.2

Go down 
+12
big-jer
Shiori
WestsideRipper
Nick_SN
asn-kylee
BuzzzFuzzz
GoldenApe
Choon
Gigako
Fee
Singha
DonMatta
16 posters
Go to page : Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Next
AuthorMessage
DonMatta
Forum Monkey
DonMatta


Rat
Posts : 267
Join date : 2010-05-04
Age : 39
Location : The Netherlands

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptySat May 22, 2010 2:32 pm

First topic message reminder :

Part 2 dan maar.
Vertel hier hoe je dag was of wat voor kleur string je vandaag aanhebt.
Als je wat te zeggen hebt plaats het hier!

Ah weekend met zonnig weer. Wat wil je nog meer?
Zo direct naar Belgiƫ om even wat te shoppen. lol
Back to top Go down

AuthorMessage
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyTue Aug 10, 2010 4:15 pm

nog wel af en toe hoor je wat anders maar dat duurt niet lang gelukkig:P
Back to top Go down
Singha
Anime Fan
Singha


Cat
Posts : 405
Join date : 2010-04-28
Age : 60
Location : Hillywood

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyTue Aug 10, 2010 4:36 pm

DonMatta wrote:
Als je geen engels kunt/wilt lezen dan mis je ONTZETTEND veel aan asian movies. De meeste films krijgen geen Nederlandse release en dus zul je die nooit zien. Wat zonde is natuurlijk. Persoonlijk heb ik er geen moeite mee om engelse ondertiteling te lezen. Maar dan moet het wel goede ondertiteling zijn. lol Heb ook wel eens een film gezien waar het lijkt alsof de ondertiteling door een kind is vertaald. Daar kan ik me dan enorm aan ergeren.

Wat betreft promoten is een goed idee. Spam hyves wat vol ofzo lol.
Maarja je hebt altijd tijden dat het minder druk is op het forum. Dat was bij asiamania ook zo. Wie weet word het snel actiever. Ik merk wel dat er weinig echt gesprekken worden gevoerd. lol Het is meer posten van wat je gezien hebt met een postertje erbij en een trailer. Maar er komt weinig discussie uit voort. Oh well....

Kijk, ik ben niet opgegroeid met de engelse taal, en dan bedoel in mijn schooltijd. Tegenwoordig krijgen de kinderen al engelse les op de lagere school, en nog sterker, de kleuterschool. Vroeger was dat niet zo, ik heb denk ik in het voortgezet onderwijs maar twee schoolklassen engels gehad, en dat ging nog spelenderwijs ook. Heb wel wat geleerd natuurlijk, maar ben het pas beter leren spreken, schrijven en lezen toen ik de relatie kreeg met mijn ex Dao en veel in Thailand kwam, en ja, dan moet je wel. Ik zei al dat ik engelse ondertiteling wel kan lezen, maar het gaat te snel en moet te veel nadenken over bepaalde woorden en ja, dan ga ik stukken van de film missen, en dat is zonde. TETSUO THE IRON MAN had ik geen moeite mee (werd weinig in gezegd rabbit ) en BIN JIP natuurlijk. Tuurlijk vind ik het jammer dat ik een hoop films mis, maar ben toch trots op mijn collectie. en vind toch iedere keer weer leuke films. My Sassy girl is (of wordt) ook eindelijk hier uitgebracht dus het wachten wordt toch beloond voor mij.

Ik heb dit forum op hyves gepromoot dmv een groepsbericht, maar helaas maar een lid opgeleverd (die zich niet laat zien) en dat geldt eigenlijk voor de meeste leden. En ik deel de topics nu met twitter http://twitter.com/HVW46
Back to top Go down
https://amazia.forumotion.com
BuzzzFuzzz
AmaZia Fan
BuzzzFuzzz


Posts : 223
Join date : 2010-05-07
Location : Lelystad

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyWed Aug 11, 2010 1:52 pm

Ik had ook geen Engels op school maar mijn oom had videotheek en vroeger had je video banden waar geen NL ondertiteling onder zat en die tekenfilms keek ik altijd in het engels
zo heb ik het geleerd.

Maar ik heb heel veel NL ondertiteling op mijn geripte films zoals sassy girl
vertaal heel veel van mijn Srt ondertiteling zelf.
Dus als iemand eens een keer een srt ondertiteling zoekt ?
Back to top Go down
GoldenApe
AmaZia User
GoldenApe


Cat
Posts : 121
Join date : 2010-05-13
Age : 36
Location : Sneek

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyWed Aug 11, 2010 6:22 pm

Tsja, ik heb inderdaad jarenlang Engels op school gehad, maar ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik er veel van geleerd heb. Hooguit grammatica. Ik heb mijn taalkennis vrijwel puur uit videogames en diens community (forums, etc.) gehaald, en later uit gedownloade films/series. Bovendien heb ik de keuze gemaakt alle software op mijn PC in het Engels te installeren. Constant in aanraking blijven met de taal is het meest belangrijke.


Wat promotie van het forum betreft, ik ken helaas verder geen andere Nederlandse mensen die van Aziatische films (of films en Azie in het algemeen) houden. Aansluitend op de Engels-discussie, zit ik vrijwel alleen op Engelse forums, lol.
Back to top Go down
Fee
AmaZia User
Fee


Horse
Posts : 80
Join date : 2010-05-05
Age : 34
Location : H'sum

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyThu Aug 12, 2010 6:55 pm

Zo, ik ga vannacht op vakantie dus tot over twee weken! Smile
Back to top Go down
Singha
Anime Fan
Singha


Cat
Posts : 405
Join date : 2010-04-28
Age : 60
Location : Hillywood

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyThu Aug 12, 2010 8:10 pm

Fijne vakantie Fee flower
Back to top Go down
https://amazia.forumotion.com
DonMatta
Forum Monkey
DonMatta


Rat
Posts : 267
Join date : 2010-05-04
Age : 39
Location : The Netherlands

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyThu Aug 12, 2010 9:49 pm

NICE FEE! Have fun!
Back to top Go down
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptySun Aug 15, 2010 10:42 am

YAY heb GO gevonden en was verassend betaalbaar stenen had ik voor 20 en het goedkoopste bord voor 25 duurtse bord was me iets te duur bijna 300 honderd was die
wil wel ooit een bord op pootjes zoals in Hikaru no GO

verder was gezellig in utrecht veel goth's met mooie kleding en gelukkig hadden we mooi weer Very Happy
Back to top Go down
Zeitgeist
Forum Monkey
Zeitgeist


Snake
Posts : 342
Join date : 2010-05-06
Age : 47
Location : Earth

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyMon Aug 16, 2010 5:13 am

Vandaag (inmiddels gisteren) op Summer Darkness geweest.

Diorama was geweldig, In Strict Confidence was okay en DAF was niet zo tof op het nummer Der Mussolini na.
Back to top Go down
Singha
Anime Fan
Singha


Cat
Posts : 405
Join date : 2010-04-28
Age : 60
Location : Hillywood

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyMon Aug 16, 2010 9:17 pm

Nou, de reis is geboekt en deze jongen zit over 6 maanden met z'n kont in Thailand. 3 feb. vertrek ik. Heb het gemist, het is tenslotte al vier jaar geleden dat ik er voor het laatst geweest ben. Thuishaven wordt toch Pattaya (noord) aan de weg naar Naklua in een hotel genaamd ''Sunshine Garden'', mooi en degelijk 3 sterren hotel. Van daaruit ben ik van plan om wat tripjes te maken naar wat mooie bezienswaardigheden en ook het weerzien met familie van mijn ex-vriendin (die gelijk haar broer gaat bellen dat ik kom). Leuk, heb er weer zin in.
Het Praathuis vol.2 - Page 10 Resort10
Back to top Go down
https://amazia.forumotion.com
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyTue Aug 17, 2010 9:46 am

straks naar het ziekenhuis en stress me echt dood maar ja moet maar dan weet ik teminste dat er niets aan de hand is
Back to top Go down
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyTue Aug 17, 2010 5:14 pm

weer thuis en alles is goed yay
Back to top Go down
GoldenApe
AmaZia User
GoldenApe


Cat
Posts : 121
Join date : 2010-05-13
Age : 36
Location : Sneek

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyFri Aug 20, 2010 9:55 pm

Gister nieuw bureautje gekocht via marktplaats. Vond m'n oude bureau veel te hoog waardoor ik een paar weken terug last kreeg van een muisarm Crying or Very sad Wat echt irritant is aangezien de computer zowel m'n werk als hobby is.
Ding is dat m'n oude bureau aan de muur hangt, dus niet 1,2,3 te verstellen of verwijderen is. Heb nu dus het nieuwe bureau onder de oude gezet, lol. Keyboard en muis liggen nu op prima hoogte op het nieuwe bureau, terwijl de rest gewoon op m'n oude bureau kan blijven. Ideaal.

Wel een gezeik om alle kabels weer goed te leggen, aangezien m'n PC kast en Subwoofer precies daar stonden waar nu de poten van m'n nieuwe bureau staan. Maar nu is alles ideaal Smile
Back to top Go down
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyFri Aug 20, 2010 10:15 pm

ik heb een nieuwe bureau stoel had een gewone stoel maar kreeg een super stoel van de gemeente Very Happy kan bijna alles aan de stoel verstellen hij zit ook super
Back to top Go down
Zeitgeist
Forum Monkey
Zeitgeist


Snake
Posts : 342
Join date : 2010-05-06
Age : 47
Location : Earth

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyWed Aug 25, 2010 3:50 am

Return To Sleepaway Camp is met een behoorlijke hoeveelheid alcohol best wel lollig maar geef me toch maar de originele Sleepaway Camp. Die film had een geniaal einde en inventieve kills.
Back to top Go down
Singha
Anime Fan
Singha


Cat
Posts : 405
Join date : 2010-04-28
Age : 60
Location : Hillywood

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyFri Aug 27, 2010 9:41 pm

Het wordt tijd dat ik weer eens een westerse film ga kijken, ook daar heb ik er nog een zooitje van die ik nog niet gezien heb Surprised
Back to top Go down
https://amazia.forumotion.com
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyFri Aug 27, 2010 11:34 pm

flink Mass effect aan spelen
Back to top Go down
GoldenApe
AmaZia User
GoldenApe


Cat
Posts : 121
Join date : 2010-05-13
Age : 36
Location : Sneek

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptySat Aug 28, 2010 3:39 pm

Flink Mafia II aan 't spelen Razz

Wat een game zeg, het is net alsof je Goodfellas (de film) aan het spelen bent.
Back to top Go down
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptySat Aug 28, 2010 8:50 pm

mass effect is cooler vooral als ik mijn char gamaakt heb dat hij heel veel op mezelf lijkt Razz
Back to top Go down
Singha
Anime Fan
Singha


Cat
Posts : 405
Join date : 2010-04-28
Age : 60
Location : Hillywood

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyMon Aug 30, 2010 4:19 pm

Voor de downloaders of importkijkers misschien een handige site
http://asiacue.com
Back to top Go down
https://amazia.forumotion.com
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyTue Aug 31, 2010 12:07 pm

ik ga hypotheken voor huizn eens bestuderen want kom niet an een huur woning hier wacht nu al meer dan 2 jaar en zie het nog wel 2 jaar duren
Back to top Go down
GoldenApe
AmaZia User
GoldenApe


Cat
Posts : 121
Join date : 2010-05-13
Age : 36
Location : Sneek

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyTue Aug 31, 2010 2:03 pm

Inderdaad een leuke site, Henk, thanks for sharing.
Back to top Go down
Choon
Forum Monkey
Choon


Pig
Posts : 301
Join date : 2010-05-04
Age : 40

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyWed Sep 01, 2010 2:52 pm

eindelijk eens een kabel gekocht om de xbox online te krijgen wil natuurlijk wel downloadable content kunnen downen van mass effecht en hopelijk komt er 1 met Kaiden erin aangezien hij me vriend is in het spel Wink
Back to top Go down
DonMatta
Forum Monkey
DonMatta


Rat
Posts : 267
Join date : 2010-05-04
Age : 39
Location : The Netherlands

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyWed Sep 01, 2010 6:39 pm

Nice link Henk
Ik heb voor m'n eigen DVD collectie ook zo'n soort catalogus gemaakt.
Ik vind het altijd handig om een overzicht te hebben van de DVD's die ik heb.
Heb ooit eens 3x dezelfde DVD gekocht omdat ik dacht dat ik em nog niet had. lol
Nu kijk ik voortaan eerst even in m'n lijstje Wink
Back to top Go down
Singha
Anime Fan
Singha


Cat
Posts : 405
Join date : 2010-04-28
Age : 60
Location : Hillywood

Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 EmptyWed Sep 01, 2010 7:06 pm

Oh, maar dat heb ik ook al een paar keer gehad, zoals laatst nog met FUNUKE. Kom ik thuis, staat ie al in de kast. Of ik sta te twijfelen met een film in de hand.
Back to top Go down
https://amazia.forumotion.com
Sponsored content





Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het Praathuis vol.2   Het Praathuis vol.2 - Page 10 Empty

Back to top Go down
 
Het Praathuis vol.2
Back to top 
Page 10 of 14Go to page : Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
AmaZia :: Het Praathuis-
Jump to: