AmaZia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


All about Asian Cinema and more
 
HomePortalLatest imagesRegisterLog in

 

 Laatste film die je gezien hebt

Go down 
+7
GoldenApe
DonMatta
BuzzzFuzzz
WestsideRipper
foei-jong-haai
Choon
Singha
11 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
Singha
Anime Fan
Singha


Cat
Posts : 405
Join date : 2010-04-28
Age : 60
Location : Hillywood

Laatste film die je gezien hebt - Page 5 Empty
PostSubject: Laatste film die je gezien hebt   Laatste film die je gezien hebt - Page 5 EmptySat May 22, 2010 8:22 am

First topic message reminder :

Gisteravond Samurai Princess voor de helft gezien want ik was in slaap gekukeld. Straks maar even herzien.

Laatste film die je gezien hebt - Page 5 Samura11

Back to top Go down
http://splendidfilm.hyves.nl/
DonMatta
Forum Monkey
DonMatta


Rat
Posts : 267
Join date : 2010-05-04
Age : 39
Location : The Netherlands

Laatste film die je gezien hebt - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Laatste film die je gezien hebt   Laatste film die je gezien hebt - Page 5 EmptyFri Dec 24, 2010 12:06 am

Mongol - 2007

Laatste film die je gezien hebt - Page 5 2sb0c61

Verhaal:
Deze film vertelt het verhaal van de jonge Temudzhin Khan. Na een moeilijke jeugd te hebben gehad, waarin zijn vader werd vermoord en de gehele veestapel van zijn familie was ontnomen, groeide Temudzhin uit tot leider van alle Mongoolse stammen: Genghis Khan. Onder zijn leiding beleefde het Mongoolse imperium zijn hoogtepunt, een periode waarin hij rond het jaar 1200 maar liefst de helft van de bekende wereld wist te veroveren.

Waardering:
Enigszins teleurgesteld in deze film. Had veel potentie IMO maar werd maar deels waargemaakt. Trage film waarin vrij weinig gebeurt. Personages komen afstandelijk en kil over waardoor ik niet echt in de film kwam. Het laatste deel was wel cool gedaan maar dan ineens wint hij die laatste veldslag door de donder. Yeah right....lol Dat was erg slecht. Eigenlijk net toen het interessant ging worden. Dat Genghis Kahn begint te veroveren stopt de film. Wel mooi camerawerk en prachtige landschappen en beelden.
Back to top Go down
BuzzzFuzzz
AmaZia Fan
BuzzzFuzzz


Posts : 223
Join date : 2010-05-07
Location : Lelystad

Laatste film die je gezien hebt - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Laatste film die je gezien hebt   Laatste film die je gezien hebt - Page 5 EmptySat Jan 01, 2011 7:34 pm

Ong bak 3 is echt een bagger film sorry

Wat een onzin was dat zeg.
De film was echt te slecht. helft van de gevechten zijn in een soort van droom wereld en gebeuren niet eens echt!
ik vond de film echt een brand in een bejaardentehuis.
Back to top Go down
DonMatta
Forum Monkey
DonMatta


Rat
Posts : 267
Join date : 2010-05-04
Age : 39
Location : The Netherlands

Laatste film die je gezien hebt - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Laatste film die je gezien hebt   Laatste film die je gezien hebt - Page 5 EmptySun Jan 09, 2011 10:26 pm

Election 1 (2005)

Laatste film die je gezien hebt - Page 5 2w3x4ow

Hong Kongs oudste triade staat op het punt een nieuwe leider te kiezen, totdat blijkt dat het heilige symbool, een staf met een drakenkop zoek is. Vijf regionale leiders, bekend als de Tijgers, gaan tot het uiterste om de staf terug te vinden, voordat de diverse individuele belangen een bedreiging kunnen vormen voor de gemeenschap.

Ik las ergens dat Johnnie To de leegte vulde die John Woo achterliet toen hij naar Hollywood ging. LOL Johnnie To is meer John Woo 0.5. Als ik heel eerlijk ben ik dit toch maar een standaard Triad filmpje. Er zijn wel wat leuke momentjes maar niet meer dan dat. Momentjes. Misschien voldeed deze film ook niet geheel aan m'n verwachtingen. Ik had misschien wat meer snelheid in de film gezien. Vooral het middelste deel waar ze allemaal op het politiebureau zitten is erg saai. Nu hopen dat deel 2 beter is.
Back to top Go down
Sponsored content





Laatste film die je gezien hebt - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Laatste film die je gezien hebt   Laatste film die je gezien hebt - Page 5 Empty

Back to top Go down
 
Laatste film die je gezien hebt
Back to top 
Page 5 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Laatste film die je gezien hebt
» Laatste DVD aanwinsten
» Jou favoriete film of films
» The Biggest Film Failures in Korean History

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
AmaZia :: Forum :: Asian movies-
Jump to: