AmaZia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


All about Asian Cinema and more
 
HomePortalLatest imagesRegisterLog in

 

 Laatste film die je gezien hebt

Go down 
+6
DonMatta
WestsideRipper
Choon
Fee
Zeitgeist
BuzzzFuzzz
10 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AuthorMessage
BuzzzFuzzz
AmaZia Fan
BuzzzFuzzz


Posts : 223
Join date : 2010-05-07
Location : Lelystad

Laatste film die je gezien hebt - Page 6 Empty
PostSubject: Laatste film die je gezien hebt   Laatste film die je gezien hebt - Page 6 EmptyMon May 24, 2010 1:54 am

First topic message reminder :

Welke Non asian film heb jij gezien voor laatste

Ik heb Gamer gezien

Laatste film die je gezien hebt - Page 6 Gamer+Film


Deze film vond ik echt zo goed
zat echt te gekke actie in alleen wel weer voorspelbaar verhaal maar wel in een goed verzonnen setting
Back to top Go down

AuthorMessage
Singha
Anime Fan
Singha


Cat
Posts : 405
Join date : 2010-04-28
Age : 60
Location : Hillywood

Laatste film die je gezien hebt - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Laatste film die je gezien hebt   Laatste film die je gezien hebt - Page 6 EmptyFri Nov 05, 2010 10:49 pm

THE BOONDOCK SAINTS gezien en beoordeeld met een 9. Wanneer de eigenaar van hun stamkroeg gechanteerd dreigt te worden door Russische maffia, besluiten de Ierse broers Connor (Sean Patrick Flanery) en Murphy (Norman Reedus) MacManus dat dit niet langer kan. Ze slaan de Russen in elkaar met behulp van de overige stamgasten. Een nacht later krijgen ze tegelijkertijd een visioen waarin een hogere macht hen vertelt 'al het kwaad te vernietigen'. Ze gaan vervolgens te werk als twee "vigilantes", burgerwachten, om ervoor te zorgen dat de georganiseerde misdaad in de Bostonse wijk Hell's Kitchen volledig wordt uitgeroeid. De grote gangsters en misdaadbazen (zowel Russen als Italianen) moeten één voor één worden uitgeschakeld. Later in de film sluit vriend Rocco (David Della Rocco) zich aan bij de broers. Als ten slotte Il Duce (Billy Connolly) ook nog in het team stapt, komen ze een heel eind. FBI-agent Paul Smecker (Willem Dafoe) is degene die zijn uiterste best moet doen om uit te zoeken wie de maffiabazen uitmoordt...Zelden zo'n goeie misdaadfilm gezien met duidelijke Tarantino invloeden. Klasse zwarte humor, gewelddadige actiescenes en fantastisch spel van eigenlijk alle acteurs, vooral Rocco The Funnyman werkte behoorlijk op mijn lachspieren. En Wiilem Dafoe zag ik in een van zijn beste rollen aller tijden. Topfilm op alle fronten.
Laatste film die je gezien hebt - Page 6 Boondo10