AmaZia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


All about Asian Cinema and more
 
HomePortalLatest imagesRegisterLog in

 

 Laatste film die je gezien hebt

Go down 
+6
DonMatta
WestsideRipper
Choon
Fee
Zeitgeist
BuzzzFuzzz
10 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AuthorMessage
BuzzzFuzzz
AmaZia Fan
BuzzzFuzzz


Posts : 223
Join date : 2010-05-07
Location : Lelystad

Laatste film die je gezien hebt - Page 3 Empty
PostSubject: Laatste film die je gezien hebt   Laatste film die je gezien hebt - Page 3 EmptyMon May 24, 2010 1:54 am

First topic message reminder :

Welke Non asian film heb jij gezien voor laatste

Ik heb Gamer gezien

Laatste film die je gezien hebt - Page 3 Gamer+Film


Deze film vond ik echt zo goed
zat echt te gekke actie in alleen wel weer voorspelbaar verhaal maar wel in een goed verzonnen setting
Back to top Go down

AuthorMessage
BuzzzFuzzz
AmaZia Fan
BuzzzFuzzz


Posts : 223
Join date : 2010-05-07
Location : Lelystad

Laatste film die je gezien hebt - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Laatste film die je gezien hebt   Laatste film die je gezien hebt - Page 3 EmptyWed Jul 21, 2010 1:18 pm

Karate kid 2010 (kung fu kid)

Ik moet echt zeggen dat deze film beter vond dan het origineel
Vaak zijn remakes bagger maar deze niet en kwam echt niet door jackie chan want die vecht totaal niet in de film .
Was gewoon echt een goede film



Laatste film die je gezien hebt - Page 3 Karate-kid1

Book of eli

Laatste film die je gezien hebt - Page 3 Book-of-eli-AFM-poster-full

Valt niet veel over te zeggen want dit is Denzels slechtste film ooit . de film is wel goed maar doet het gewoon niet voor mij

The a team

Wel een leuke film maar had niet echt wat met de a-team te maken. ik kreeg echt geen nostalgie gevoel ofz zelfs niet toen er in begin het bekende zwarte busje de hoek om kwam kijken.
Kreeg meer het gevoel dat ze het busje ergens erin moeste droppen om het a team gevoel te geven om na 5 min alweer op de schroot te gooien.

Laatste film die je gezien hebt - Page 3 The-a-team-2010-poster
Back to top Go down
Zeitgeist
Forum Monkey
Zeitgeist


Snake
Posts : 342
Join date : 2010-05-06
Age : 47
Location : Earth

Laatste film die je gezien hebt - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Laatste film die je gezien hebt   Laatste film die je gezien hebt - Page 3 EmptyThu Jul 22, 2010 11:17 pm

Zondag gezien en op zich wel een redelijk bekende film, maar aan de andere kant ook weer zo uniek dat ik hem ff noem.

Fear And Loathing In Las Vegas
Laatste film die je gezien hebt - Page 3 51D7T8KRC8L._SS500_

Verhaal:
Journalist Raoul Duke (Johnny Depp) en zijn geflipte advocaat Dr. Gonzo (Benicio Del Toro) reizen af naar Las Vegas om een sportevenement te verslaan. Met het voorschot dat ze hebben gekregen gooien ze hun hele kofferbak vol met allerlei soorten drugs en beginnen ze aan een psychedelische roadtrip, op zoek naar de 'American Dream'.

Trailer: